Η Ελλάδα χρειάζεται rebranding (vid)

Τελικά τι είναι το

brand;

Είναι κάτι που χαρακτηρίζει έναν άνθρωπο, μια κοινωνία ή πολύ περισσότερο ένα έθνος; Αν είναι κάτι τέτοιο πιθανόν η Ελλάδα έχει σχηματίσει ένα όχι και τόσο καλό brand για τους απ’ έξω από αυτήν. Ο Πίτερ Οικονομίδης είναι Έλληνας που σπούδασε οικονομικά έχει γεννηθεί στη Ν.Αφρική και έχει ζήσει κατά καιρούς σε πολλά μέρη του κόσμου. Διάλεξε όμως για μόνιμο τόπο κατοικίας και διαμονής την αγαπημένη του Ελλάδα.
Ο Πίτερ Οικονομίδης είναι ο μάστερ του brand strategy και του branding , μέσα σε ένα χρόνο κατάφερε να διπλασιάσει τους μοναδικούς ενεργούς χρήστες του site της χρυσής ευκαιρίας (www.xe.gr) επαναπροσδιορίζοντας τόσο το brand της όσο και το site της.

Ως brand strategist άλλαξε το τουριστικό προφίλ της Λεμεσού όχι παρακινούμενος από κάποιον κρατικό οργανισμό αλλά από ιδιώτες επιχειρηματίες. Ξεκίνησε χρησιμοποιώντας τα social media για αυτή του τη δουλειά, όλα τα άλλα ήρθαν μόνα τους μαζί και το κράτος.

Είναι ένας πανέξυπνος άνθρωπος που δίνει στον καθένα από εμάς να δούμε την Ελλάδα και από μια άλλη οπτική γωνία. Παρακάτω θα δούμε την παρουσίαση του με τίτλο «Greece – One of the greatest brands that’s never been branded» στο πλαίσιο διεθνούς συνεδρίου της ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων με θέμα «Re-Βranding Greece» η οποία διεξήχθη πριν μας βρει το 2012. Το βίντεο είναι συναρπαστικό.

[youtube]Wvyq5AHVrhM[/youtube]

Editor

Ο μπερδεμένος άνθρωπος γουστάρει να είναι έτσι , δεν έτυχε ,αλλιώς βαριέται. Ο ψεύτης γουστάρει τα ψέματα. Νομίζει πως παίζει στα «μυστικά της εδέμ» και χαίρεται. Είναι ωραία η ζωή του έτσι, αλλιώς θα ήταν ένας βαρετός άντρας και εκείνη μια βαρετή νοικοκυρά. Μη σε κάνει ποτέ να πιστέψεις, εκεί στο ποτό ένα βράδυ, πως είναι στεναχωρημένος.Ρόλο υποδύεται.

Comments are closed.