Κάνε το παιδί σου να κοιμηθεί εύκολα τα βράδια!

Το πρόβλημα του ύπνου δεν το αντιμετωπίζουν μόνο οι ενήλικες αλλά και τα παιδιά και συνήθως όταν αυτά δεν κοιμούνται νωρίς τότε δεν κοιμούνται ούτε οι γονείς.

 

Βάλτε πρόγραμμα στην ώρα του ύπνου. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται 9 με 12 ώρες ύπνο και το πρόγραμμα εξαρτάται άμεσα από αυτό. Αν δηλαδή τα παιδιά το πρωί πρέπει να σηκωθούν νωρίς για το σχολείο τότε πρέπει να κοιμηθούν πιο νωρίς για να συμπληρώσουν τις απαιτούμενες ώρες ύπνου.

Ορίστε τις ώρες του πρωινού ξυπνήματος. Εντάξει το καταλαβαίνουμε ότι το σαββατοκύριακο θέλετε και εσείς να κοιμηθείτε 2 ωρίτσες παραπάνω όμως αυτό χαλάει το πρόγραμμα ύπνου του παιδιού και μπερδεύει το βιολογικό του ρολόι.

Ορίστε τα πράγματα που θα κάνετε πριν τον βραδινό ύπνο ώστε το παιδί να αρχίσει να καταλαβαίνει πως ήρθε η ώρα. Ένα μπάνιο ή μια μικρή ιστορία-παραμύθι μπορεί να βοηθήσει αρκετά.

Κρατήστε μια ήρεμη ατμόσφαιρα πριν τον βραδινό ύπνο. Τα επίπεδα της κορτιζόλης να κατέβουν και να αποδυναμωθεί η »ορμόνη του στρες». Χαμηλώστε τα φώτα και μιλάτε σε πιο χαμηλούς τόνους.

Κλείστε τη τηλεόραση. Οι ειδικοί προτείνουν κλείσιμο της τηλεόρασης τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον βραδινό ύπνο καθώς μειώνει τα επίπεδα της μελατονίνης.

Editor

Ο μπερδεμένος άνθρωπος γουστάρει να είναι έτσι , δεν έτυχε ,αλλιώς βαριέται. Ο ψεύτης γουστάρει τα ψέματα. Νομίζει πως παίζει στα «μυστικά της εδέμ» και χαίρεται. Είναι ωραία η ζωή του έτσι, αλλιώς θα ήταν ένας βαρετός άντρας και εκείνη μια βαρετή νοικοκυρά. Μη σε κάνει ποτέ να πιστέψεις, εκεί στο ποτό ένα βράδυ, πως είναι στεναχωρημένος.Ρόλο υποδύεται.

Be first to comment