Οι καλύτεροι συνδυασμοί των τροφίμων

Οι καλύτεροι συνδυασμοί των τροφίμων… Γιατί μας έβαζαν λεμόνι στο σπανακόρυζο; Γιατί τρώμε κάτι μαζί με κάτι άλλο; Είναι ένας τυχαίος γευστικός συνδυασμός ή μήπως βοηθούν σε κάτι αυτά τα διατροφικά ζευγάρια;

1

σπανάκι+ λεμόνι: η βιταμίνη C ενισχύει την απορρόφηση του σιδήρου που περιέχεται στο σπανάκι

 

ντοματοσαλάτα + ελαιόλαδο: το αντιοξειδωτικό λυκοπένιο της ντομάτας αυξάνει τη δράση του παρουσία των καλών λιπαρών οξέων από το ελαιόλαδο

ντοματοσαλάτα + ελαιόλαδο: το αντιοξειδωτικό λυκοπένιο της ντομάτας αυξάνει τη δράση του παρουσία των καλών λιπαρών οξέων από το ελαιόλαδο

 

χυμός πορτοκάλι + τοστ με τυρί: η βιταμίνη C βοηθάει την απορρόφηση του ασβεστίου (τυρί)

χυμός πορτοκάλι + τοστ με τυρί: η βιταμίνη C βοηθάει την απορρόφηση του ασβεστίου (τυρί)

 

κόκκινο κρέας (μοσχάρι) + καρότα: ο ψευδάργυρος του μοσχαριού βοηθά στο μεταβολισμό της βιταμίνης Α των καρότων και αντίστροφα η βιταμίνη Α επιδρά θετικά στη σιδηροπενική αναιμία

κόκκινο κρέας (μοσχάρι) + καρότα: ο ψευδάργυρος του μοσχαριού βοηθά στο μεταβολισμό της βιταμίνης Α των καρότων και αντίστροφα η βιταμίνη Α επιδρά θετικά στη σιδηροπενική αναιμία

 

βούτυρο + κόκκινο κρασί: το λεγόμενο γαλλικό παράδοξο... το βούτυρο φράζει τις αρτηρίες και το κόκκινο κρασί μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης και παρέχει προστασία στο καρδιαγγειακό σύστημα

βούτυρο + κόκκινο κρασί: το λεγόμενο γαλλικό παράδοξο… το βούτυρο φράζει τις αρτηρίες και το κόκκινο κρασί μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης και παρέχει προστασία στο καρδιαγγειακό σύστημα

 

γάλα ή γιαούρτι + αμύγδαλα: η βιταμίνη D του γιαουρτιού απορροφάται καλύτερα παρουσία των καλών λιπαρών των αμυγδάλων

γάλα ή γιαούρτι + αμύγδαλα: η βιταμίνη D του γιαουρτιού απορροφάται καλύτερα παρουσία των καλών λιπαρών των αμυγδάλων

 

γάλα ή γιαούρτι + μπανάνα: η ινουλίνη της μπανάνας (ανήκει στις γνωστές φυτικές ίνες) βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου

γάλα ή γιαούρτι + μπανάνα: η ινουλίνη της μπανάνας (ανήκει στις γνωστές φυτικές ίνες) βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου

 

ψητό στα κάρβουνα + σαλάτα με ξύδι: το ξύδι περιέχει αντιοξειδωτικά τα οποία θα περιορίσουν την καρκινική δράση των καρκινογόνων ουσιών που παράγονται από το ψήσιμο στα κάρβουνα

ψητό στα κάρβουνα + σαλάτα με ξύδι: το ξύδι περιέχει αντιοξειδωτικά τα οποία θα περιορίσουν την καρκινική δράση των καρκινογόνων ουσιών που παράγονται από το ψήσιμο στα κάρβουνα

 

συκώτι + λεμόνι: η βιταμίνη Ε του συκωτιού δρα συνεργιστικά με τη C και προστατεύουν την όραση

συκώτι + λεμόνι: η βιταμίνη Ε του συκωτιού δρα συνεργιστικά με τη C και προστατεύουν την όραση

 

σολομός + μπρόκολο: η βιταμίνη D του ψαριού και το ασβέστιο του μπρόκολου συνεργάζονται για την καλύτερη υγεία των οστών

σολομός + μπρόκολο: η βιταμίνη D του ψαριού και το ασβέστιο του μπρόκολου συνεργάζονται για την καλύτερη υγεία των οστών

 

coachmydiet.wordpress.com
two reasons

Δύο... Ο πιο όμορφος αριθμός! Γιατί το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις, γιατί μου αρέσει ακόμα να βλέπω "δύο ξένους", γιατί είναι μαγικό να έχεις δύο λόγους για να ζείς, να προσπαθείς και να καταφέρνεις... Γιατί δύο ψυχές μου χάρισαν τη ζωή! Γιατί "DD"... Το σκοτάδι του ενός, δυο μαζί το κάνουν φως!(Μ. Στόκας, Υπνόσακος)

Comments are closed.