Ο personal trainer απάντησε στην αναγνώστρια μας.

 «Είμαι 1,60 και 54 κιλά. το μόνο μου κολληματάκι είναι η κοιλίτσα που ναι μεν δεν είναι χοντρή αλλά πρήζομαι εύκολα κ θέλω ν τη σφίξω. Να χάσω κυρίως λίπος . Δεν αθλούμαι κ ούτε πηγαίνω γυμναστήριο. Μπορώ ν κάνω κάτι στο σπίτι για  γυμναστώ και τι θα πρέπει ν αποφύγω στην διατροφή μου?»

 

Αγγελική. 

 images (1)

Γεια σου Αγγελική ,

Να πάρουμε τα πράγματα με την σειρά, 1) η πληροφορία 1.60 και 54 klg δεν λέει απολύτως τίποτα αφού αυτό που μετράει είναι ο δείκτης μάζας σώματος, μπορεί δύο άνθρωποι να έχουν ίδιο ύψος και βάρος και να μην έχουν σωματικά καμία ομοιότητα.Η ηλικία ίσως μας βοηθούσε λίγο στην αιτιολογία του πρηξίματος αλλά και πάλι πρέπει να δούμε μήπως υπάρχει ευερέθιστο έντερο (σπαστική κολίτιδα) ή κάποια δυσανεξία στην λακτόζη ή στην γλουτένη.

 

Η σύσφιξη σαν όρος στην γυμναστική δεν υπάρχει και πολύ σωστά αναφέρεις το χάσιμο λίπους που ως αποτέλεσμα έχει να είμαστε πιο σφιχτοί.Για να μπορέσουμε να χάσουμε λίπος θα πρέπει οι θερμίδες που καταναλώνουμε να είναι λιγότερες από αυτές που χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα, χωρισμένες σε τουλάχιστον πέντε γεύματα.Αυτά σε γενικές γραμμές.Πιο ιδικά τώρα πρέπει να αποφεύγουμε τα κορεσμένα λιπαρά, τα πιο πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά τρόφιμα είναι τα εξής 1) σοκολάτα γάλακτος (100 gr) 24.6 gr κορεσμένο λίπος

 

2) hamburger 12gr κορεσμένο λίπος

3) γάλα εβαπορέ πλήρες 11.57 gr κορεσμένο λίπος

4) παιδάκι αρνίσιο (ένα μικρό) 10.85 gr κορεσμένο λίπος κλπ.Επίσης πρέπει να αποφεύγουμε αναψυκτικά, αλάτι, ποτά και κάποια γαλακτοκομικά.Αντίθετα πρέπει να προσθέσουμε στην διατροφή μας κάποιες τροφές που βοηθάνε στην αύξηση του μεταβολισμού μας όπως: άπαχο γιαούρτη με μέλι ή φρούτα, ο τόνος σε πολλούς συνδυασμούς, σαρδέλες, φιστίκια, μαύρο ψωμί κλπ. επίσης πρέπει να πίνουμε πολύ νερό όχι γιατί το νερό καίει λίπος αλλά γιατί η έλλειψη του επιβραδύνει τον μεταβολισμό.

Για το τέλος άφησα την άσκηση, το καλύτερο θα ήταν να γυμναζόσουν με την επίβλεψη επαγγελματία γυμναστή για την αποφυγή τυχόν τραυματισμών.Αν προσπεράσουμε το τελευταίο και στο σπίτι μπορούμε να κάνουμε πολύ καλή προπόνηση. Λόγο ελλείψεως οργάνων γυμναστικής θα κάνουμε ασκήσεις με το βάρος του σώματος μας όπως push ups, squats σε διάφορες παραλλαγές, ασκήσεις εδάφους, κοιλιακούς, ραχιαίους κ.α.Αν υπάρχει κάποιος διάδρομος, ελλειπτικό ή ποδήλατο καλό είναι να κάνουμε προθέρμανση στην αρχή για δέκα λεπτά και στο τέλος περίπου μισή ώρα με ένταση που να μπορείς να μιλάς αλλά όχι άνετα.Μην ξεχνάς όμως πως το καλύτερο αποτέλεσμα το πετυχαίνουμε με δύο πράγματα ΥΠΟΜΟΝΗ και ΕΠΙΜΟΝΗ!!! 
Good luck

methenitis

John Methenitis

Professional Personal Trainer

Ο Γιάννης θα μας απαντάει σε ότι ρωτήσετε ….στείλτε την ερώτηση σας και αυτό που σας απασχολεί στο info@gocheapandchic.gr.

 

Editor

Ο μπερδεμένος άνθρωπος γουστάρει να είναι έτσι , δεν έτυχε ,αλλιώς βαριέται. Ο ψεύτης γουστάρει τα ψέματα. Νομίζει πως παίζει στα «μυστικά της εδέμ» και χαίρεται. Είναι ωραία η ζωή του έτσι, αλλιώς θα ήταν ένας βαρετός άντρας και εκείνη μια βαρετή νοικοκυρά. Μη σε κάνει ποτέ να πιστέψεις, εκεί στο ποτό ένα βράδυ, πως είναι στεναχωρημένος.Ρόλο υποδύεται.

Comments are closed.