Πώς να αδυνατίσω για το καλοκαίρι.

Το καλοκαίρι πλησιάζει και όπως πάντα τα γυμναστήρια και τα στούντιο θα πλημμυρίσουν κόσμο. Έτσι είναι ευκαιρία να δώσουμε μερικές πληροφορίες για το τι θα μπορούσε κάποιος ή κάποια να επιλέξει ως πρόγραμμα εκγύμνασης, προκειμένου να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα μέχρι να φορέσει το πολυπόθητο μαγιό.

182184747395470236_ucJZQY85_c

Έχουμε λοιπόν και λέμε:

Κανόνας 1ος:  Διατροφή και πάλι διατροφή. Βρείτε ένα καλό διαιτολόγο, προκειμένου να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος και μόνο λίπος. Ξεκινήστε με μια σωστή διατροφή, προκειμένου να είστε σίγουροι, ότι κάνοντας γυμναστική, ο κόπος σας δεν θα πάει χαμένος.

77616793550058154_fxW9klCQ_c

Κανόνας 2ος:  επιλέξτε το κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής, προκειμένου να επιτύχετε το καλύτερο αποτέλεσμα, χωρίς να ταλαιπωρηθείτε.

 

Έτσι αν θέλετε να δείτε γρήγορα τους μυς να σχηματίζονται, επιλέγετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής με βάρη. Αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα (μη φανταστείτε ότι θα γίνετε body builders – αυτό θέλει πολλά χρόνια, για να συμβεί). Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσετε τον μεταβολισμό σας, δηλαδή θα καίτε περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα ακόμα κι αν δεν γυμνάζεστε και οι μυς σας θα τονωθούν.

62276407317290038_QmuaYybk_c

Αν θέλετε να δείτε την κοιλιά σας να μειώνεται, τη μέση σας να γίνεται ευλύγιστη και το σώμα σας να ψηλώνει, επιλέξτε πιλάτες (όργανα ή ασκήσεις εδάφους). Αυτό το είδος άσκησης έχει πιο μόνιμα αποτελέσματα και έχει φανατικούς οπαδούς.

Αν θέλετε να δείτε πραγματικά το σώμα σας να γίνεται «καινούριο» σε κάθε επίπεδο, επιλέξτε gyrokinesis ή gyrotonic. Το σώμα, με αυτό το είδος κίνησης, γίνεται ανάλαφρο και σταδιακά λεπτεπίλεπτο, ενώ τα σκελετικά και μυϊκά προβλήματα, αρχικά μειώνονται και τελικά εξαφανίζονται.

Αν θέλετε να συνδυάσετε μια δυναμική και απαιτητική άσκηση με εσωτερική ηρεμία, επιλέξτε ένα πρόγραμμα γιόγκα. Γυμνάζει και διατείνει όλο το σώμα, αλλά χρειάζεται επιμονή και υπομονή, για όσους είναι αρχάριοι. Το αποτέλεσμα αξίζει όμως το κόπο.

256705247479616059_Olgo1sJC_c

Στο γυμναστήριο έχετε την επιλογή των ομαδικών προγραμμάτων, όπου σε μια αίθουσα, με την καθοδήγηση εξειδικευμένων γυμναστών ή instructors, μπορείτε να παρακολουθήσετε ευχάριστα αερόβια ή δυναμικά προγράμματα με τη συνοδεία μουσικής.

Zumba. Ένα «ξεσηκωτικό» αερόβιο πρόγραμμα, αν θέλετε να ξεδώσετε, να ιδρώσετε, να χορέψετε και να κάψετε λίπος.

Κανόνας 3ος: βάλτε αερόβια άσκηση, δηλαδή περπάτημα ή τρέξιμο (20 λεπτά είναι αρκετά) για το καρδιο-αναπνευστικό σας. Κάντε το πάντα στο τέλος της άσκησης. Αν επιλέξετε τα βάρη, μη παραλείψετε το ζέσταμα στην αρχή της προπόνησης (10-15) λεπτά.

Κανόνας 4ος : αποφύγετε την υπέρ-προπόνηση, δηλαδή την εξοντωτική άσκηση, γιατί αυτό θα σας κουράσει και ψυχολογικά και σωματικά. Επιλέξτε να ασκήστε δύο με τρεις φορές την εβδομάδα για μια ώρα. Αυτό για αρχή είναι αρκετό. Άλλωστε η υπόθεση «αδυνατίζω» και «γυμνάζομαι» θέλει τρόπο κι όχι κόπο.

Κανόνας 5ος : κάντε την άσκηση και τη σωστή διατροφή, τρόπο ζωής. Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε μια καλή υγεία, να σταθεροποιήσετε το βάρος σας και θα σας απαλλάξει από τα μυο-σκελετικά προβλήματα, που προκύπτουν από τον καθιστικό τρόπο ζωής. Προσπαθήστε να κάνετε «ντρίπλα» στις δικαιολογίες και ξεκινήστε τώρα!!!!!!

 Θώμη Λαδά.  

Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ, pilates,yoga,gyrokinesis, gyrotonic teacher, spineworks practitioner

 thomi

Editor

Ο μπερδεμένος άνθρωπος γουστάρει να είναι έτσι , δεν έτυχε ,αλλιώς βαριέται. Ο ψεύτης γουστάρει τα ψέματα. Νομίζει πως παίζει στα «μυστικά της εδέμ» και χαίρεται. Είναι ωραία η ζωή του έτσι, αλλιώς θα ήταν ένας βαρετός άντρας και εκείνη μια βαρετή νοικοκυρά. Μη σε κάνει ποτέ να πιστέψεις, εκεί στο ποτό ένα βράδυ, πως είναι στεναχωρημένος.Ρόλο υποδύεται.

Comments are closed.