Πόσο σημαντικός είναι ο βραδινός ύπνος για την υγεία μας.

Οι γιατροί λένε πως ο βραδινός ύπνος είναι αναντικατάστατος. Πως όσο κι αν κοιμηθεί κάποιος μέσα στην ημέρα, αν δεν έχει κοιμηθεί αρκετά το βράδυ η κούραση δεν θα φύγει και το σώμα δεν θα ξεκουραστεί πραγματικά.

Ποιά είναι τα οφέλη του ύπνου

Βελτιώνει τη μνήμα μας

Καλύτερη φυσική κατάσταση

Ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Μειώνει το άγχος

Ενω η έλλειψη βραδινού ύπνου οδηγεί σε πνευματική κόπωση, επηρρεάζει αρνητικά τη διάθεση μας και ανοίγει την όρεξη. Ενδεικτικά για τους ενήλικες συνιστάται ο νυχτερινός ύπνος να μην είναι λιγότερος από 6 ώρες και περισσότερος από 9 ώρες. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ποιότητά του, η οποία εξαρτάται από παράγοντες όπως ο κατάλληλος φωτισμός του δωματίου, η έλλειψη θορύβων, η κατάλληλη θερμοκρασία του δωματίου, τα ελαφρά γεύματα το βράδυ αλλά και η γενική φυσική κατάσταση του ατόμου.

Μπορεί κάποιοι να μην το έχουν αντιληφθεί, αλλά ο σωστός ύπνος είναι αυτός που συνήθως φταίει όταν δεν μπορούμε να δουλέψουμε, νιώθουμε συνεχώς κουρασμένοι, εκνευρισμένοι, και γενικότερα όταν δεν νιώθουμε καλά και δεν μπορούμε να αποδώσουμε σχεδόν σε τίποτα όπως θα θέλαμε.  

 Και θα πρέπει και κατά τη διάρκεια της ημέρας αν νιώσουμε την ανάγκη, να μπορούν να κοιμηθούμε έστω και για 15-20 λεπτά ή ακόμα και για μια ώρα αν είναι εφικτό, για να γεμίσουμε τις μπαταρίες του οργανισμού μας. Μπορεί να είστε αρκετά απασχολημένοι και να θέλετε να βγείτε και μέχρι αργά το βράδυ, αλλά ιδιαίτερα ο βραδινός ύπνος δεν ανανεώνεται με τίποτα.  Η καλύτερη ώρα είναι στις 11 το βράδυ για να ξεκινήσει ο βραδινός ύπνος.    

Editor

Ο μπερδεμένος άνθρωπος γουστάρει να είναι έτσι , δεν έτυχε ,αλλιώς βαριέται. Ο ψεύτης γουστάρει τα ψέματα. Νομίζει πως παίζει στα «μυστικά της εδέμ» και χαίρεται. Είναι ωραία η ζωή του έτσι, αλλιώς θα ήταν ένας βαρετός άντρας και εκείνη μια βαρετή νοικοκυρά. Μη σε κάνει ποτέ να πιστέψεις, εκεί στο ποτό ένα βράδυ, πως είναι στεναχωρημένος.Ρόλο υποδύεται.

Be first to comment