Σαλάτα γεμάτη βιταμίνες

Αν σας έχει περισσέψει κοτόπουλο από την προηγούμενη μέρα , καθαρίστε το ψαχνό που απέμεινε , πάρτε ένα ματσάκι σπανάκι και ένα ματσάκι ρόκα, παξιμάδια ή κρουτόν ,αλάτι και βαλσάμικο… ο συνδυασμός πέρα από τις βιταμίνες που σας προσφέρει δημιουργεί μία εξαιρετική γεύση!

ΣΠΑΝΑΚΙ

Το σπανάκι είναι ένα από τα πλουσιότερα σε θρεπτικά συστατικά πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Ένα φλιτζάνι βρασμένο σπανάκι υπερκαλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού μας σε βιταμίνες Α και Κ. Επίσης, το σπανάκι είναι πλουσιότατη πηγή μαγγανίου και φυλλικού οξέος, ενώ παρέχει μαγνήσιο και σίδηρο (αν και στη λιγότερο απορροφήσιμη από τον οργανισμό μας μορφή του), βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Είναι λογικό, λοιπόν, που οι επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν πόσο ωφέλιμο είναι για την υγεία μας.

πηγή :www.vita.gr

ΡΟΚΑ

Η ρόκα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και φολικό οξύ ενώ αποτελεί εξαιρετική πηγή καλίου και βιταμίνης C. Επιπλέον, 100 γρ. ρόκας καλύπτουν το 6% της Ενδεικτικής Ημερήσιας Πρόσληψης των πολύτιμων για τον οργανισμό φυτικών ινών. πηγή : www.freshco.gr

Editor

Ο μπερδεμένος άνθρωπος γουστάρει να είναι έτσι , δεν έτυχε ,αλλιώς βαριέται. Ο ψεύτης γουστάρει τα ψέματα. Νομίζει πως παίζει στα «μυστικά της εδέμ» και χαίρεται. Είναι ωραία η ζωή του έτσι, αλλιώς θα ήταν ένας βαρετός άντρας και εκείνη μια βαρετή νοικοκυρά. Μη σε κάνει ποτέ να πιστέψεις, εκεί στο ποτό ένα βράδυ, πως είναι στεναχωρημένος.Ρόλο υποδύεται.

Comments are closed.