Συμβουλές για το σώμα από τον Γιάννη.

Το gocheapandchic.gr ψάχνει και βρίσκει τους καλύτερους για να μας συμβουλέψουν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βρήκαμε τον personal trainer Γιάννη Μεθενίτη και του κάνουμε ερωτήσεις για να μας μαρτυρήσει κάποιος επιτέλους κάποια μυστικά που βασανίζουν εμάς τα κορίτσια….Ο Γιάννης Μεθενίτης είναι απόφοιτος της ιδιωτικής σχολής GR.A.F.T.S με υποτροφία από το 1997, στην συνέχεια έγινε certified personal trainer από το A.C.S.M. (American college of sports medicine) στην indianapolis U.S.A. επίσης είναι μέλος του N.F.P.T. (national federation of professional trainers).

0feb025c5567a97cc74f3040f23f3974

1) Υπάρχει γρήγορο αδυνάτισμα ή είναι μύθος? 

Οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα κιλά που πρέπει να χάνουμε σε μηνιαία βάση ώστε να μην κάνουμε κακό στον μεταβολισμό μας αλλά και να εκμηδενίσουμε τις πιθανότητες να τα ξαναπάρουμε στο μέλλον είναι 2-3 κιλά δηλαδή 500-700γρ. την εβδομάδα. Άρα αν κάνουμε μία απλή πρόσθεση βλέπουμε ότι μπορούμε να χάσουμε σε ένα χρόνο σχετικά εύκολα με σωστή διατροφή και άσκηση 30 με 35 κιλά. Για το αν μπορεί κάποιος να χάσει αυτά τα κιλά σε 2-3 μήνες είναι μύθος, αλλά για τους επαγγελματίες γυμναστές τα 30 με 35 κιλά σε ένα χρόνο είναι γρήγορο αδυνάτισμα!!

2) Οι γυναίκες συνηθίζεται να έρχονται στα γυμναστήρια Μάιο για να γίνουν κορμάρες τον Ιούλιο…είναι εφικτό κάτι τέτοιο? 

Όχι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό γιατί ο οργανισμός για να αντιδράσει στα ερεθίσματα που θα του δώσουμε με την άσκηση θέλει χρόνο ο οποίος εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες. Το πιο σωστό είναι να βάλουμε την γυμναστική στην ζωή μας όλο τον χρόνο ώστε τα αποτελέσματα που θα αποκομίσουμε για την εμφάνιση αλλά και την υγεία μας να είναι μόνιμα.

3) Μπορούμε αν γνωρίζουμε τις ασκήσεις, να γυμναζόμαστε από το σπίτι? 

Το πιο σωστό είναι να γυμναζόμαστε με καθοδήγηση από επαγγελματία, ακόμη και στα γυμναστήρια που υπάρχουν επαγγελματίες γυμναστές έχουμε δει να διορθώνουν συνέχεια τους ασκούμενους ώστε να αποφύγουν τραυματισμούς Αν όντως γνωρίζουμε τις ασκήσεις πολύ καλά μπορούμε να κάνουμε και στο σπίτι μας ένα ποιοτικό πρόγραμμα.

4) Η γυμναστική μας ανεβάζει το κέφι και την ενέργεια? 

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι όταν αθλούμαστε παράγονται στον εγκέφαλο μας ορμόνες που αλλάζουν την διάθεσή μας και προκαλούν ευφορία.Η κυριότερη από τις ορμόνες αυτές είναι η β-ενδορφίνη που μπορεί να μειώσει και την κατάθλιψη. Οποιαδήποτε κι αν είναι η μορφή άσκησης που κάνουμε μας δίνει ενέργεια και μας ανεβάζει το κέφι.

5) Πολλές βαριόμαστε το γυμναστήριο και έχει παρατηρηθεί πως ενώ πληρώνουμε κανονικά για ένα χρόνο το σταματάμε, γιατί συμβαίνει αυτό? 

fitnessparty.tumblr.com

fitnessparty.tumblr.com

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που γίνετε αυτό. Ένας βασικός λόγος είναι ότι επειδή θέλουμε να δούμε γρήγορα αποτελέσματα κάνουμε παραπάνω από αυτά που πρέπει με συνέπεια να παθαίνουμε το λεγόμενο σύνδρομο υπερπροπόνησης αρχαρίων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην έχουμε όρεξη να πάμε στο γυμναστήριο νομίζοντας ότι βαριόμαστε ενώ στην αλήθεια το σώμα μας λέει ότι είναι στα όρια τραυματισμού. Ένας άλλος λόγος είναι ότι πρέπει να βρούμε το είδος της άσκησης που όχι μόνο μας γυμνάζει αλλά μας ευχαριστεί κιόλας, τα γυμναστήρια πλέον έχουν πολλές επιλογές για τους αθλούμενους σε αερόβια (aerobic,tae bo,dance )κλπ και αναερόβια άσκηση (βάρη, trx, power yoga)κλπ. Ακόμη ένας λόγος είναι ότι δεν δίνουμε τον απαιτούμενο χρόνο στον οργανισμό μας να προσαρμοστεί στα ερεθίσματα της άσκησης, αν επιμείνουμε λίγο στον στόχο μας σε λίγο καιρό η γυμναστική θα μας γίνει μια πολύ γλυκιά και ευχάριστη συνήθεια.

6) Μπορείς να μας πεις τι κάνει την κοιλιά μας να φαίνεται και να είναι πρησμένη? 

Αυτό οφείλεται σε πολλούς λόγους: συνήθως ευθύνεται η παρουσία αέρα στον πεπτικό σωλήνα (στομάχι ή έντερο) κάτι που ιατρικά ονομάζεται μετεωρισμός ή τυμπανισμός. Μπορεί όμως να προκαλείται και από άλλες αιτίες. Η πιο συνηθισμένη αιτία είναι ευερέθιστο έντερο (σπαστική κολίτιδα) ή σε σύνδρομα δυσαπορρόφησης όπως είναι η κοιλιοκάκη (δυσανεξία στην γλουτένη) ή η ανεπάρκεια λακτάσης (δυσανεξία στη λακτόζη) κλπ. Τέλος ανάλογα με την αιτία μπορεί να αντιμετωπιστεί το ευερέθιστο έντερο με προσεγμένη διατροφή και έλεγχο του στρες ή αν οφείλεται σε φλεγμονώδη νοσήματα με φαρμακευτική αγωγή.

7) Αν σηκώνουμε βαράκια στο σπίτι υπάρχει περίπτωση να αποκτήσουν γράμμωση τα χέρια μας?

Όχι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό .Για να αποκτήσουμε γράμμωση πρέπει να γίνουν δύο πράγματα στο σώμα μας α) αύξηση μυϊκής μάζας και β) απώλεια λίπους. Αυτά τα δύο δεν γίνονται ταυτόχρονα γιατί απαιτούν διαφορετικά συστήματα προπόνησης. Τώρα εάν ασκούμε μόνο τα χέρια μας με αλτήρες δίνουμε μικρό ερέθισμα στους μυς μας έχοντας μικρό αποτέλεσμα στην αρχή και όσο περνάνε οι μέρες μηδενικό ερέθισμα και μηδενικό αποτέλεσμα.

Ένα μυστικό που δεν το ξέρουν πολλοί για γρήγορο αποτέλεσμα…???

Ένα μυστικό με μεγαλύτερη βαρύτητα για τις γυναίκες είναι να μην υπερεκτιμούν την αερόβια άσκηση όσον αφορά το αδυνάτισμα. Η προπόνηση με βάρη αν και δεν καίει λίπος, καίει περισσότερες θερμίδες από την αερόβια άσκηση στην ίδια ώρα και επιπλέον συνεχίζει να καίει θερμίδες για αρκετές ώρες μετά το πέρας των ασκήσεων. Επίσης η προπόνηση με βάρη απελευθερώνει συγκεκριμένες ορμόνες που συμβάλουν στο κάψιμο του λίπους εκτός των άλλων.

Ο Γιάννης θα μας απαντάει σε ότι ρωτήσετε ….στείλτε την ερώτηση σας και αυτό που σας απασχολεί στο info@gocheapandchic.gr.

Do it chic by Giannis

methenitis    

Editor

Ο μπερδεμένος άνθρωπος γουστάρει να είναι έτσι , δεν έτυχε ,αλλιώς βαριέται. Ο ψεύτης γουστάρει τα ψέματα. Νομίζει πως παίζει στα «μυστικά της εδέμ» και χαίρεται. Είναι ωραία η ζωή του έτσι, αλλιώς θα ήταν ένας βαρετός άντρας και εκείνη μια βαρετή νοικοκυρά. Μη σε κάνει ποτέ να πιστέψεις, εκεί στο ποτό ένα βράδυ, πως είναι στεναχωρημένος.Ρόλο υποδύεται.

Comments are closed.