Σωστοί συνδυασμοί τροφών που δεν ξέρατε

Υπάρχουν κάποιοι συνδυασμοί τροφών που θα πρέπει να τις επιδιώκουμε τόσο για τη πρόσληψη βιταμινών όσο και για την γενικότερη υγεία μας…

1. Το κόκκινο κρέας πρέπει να συνδυάζεται πάντα με βραστά λαχανικά ή με χόρτα.

2. Τα ψάρια αποτελούν μια μεγάλη πηγή ενέργειας αν τα συνοδεύουμε με αγγούρι, μαρούλι και πιο βασικό με πατάτα.

3. Κοτόπουλο με μπάμιες ή και φασολάκια. Δηλαδή συνοδευόμενο με λαδερό φαγητό.

4. Αυγά με λάχανο ή μαρούλι είναι ένας ακόμη πολύ δυνατός συνδυασμός.

5. Ρύζι με όσπρια (φακές, αρακάς, ρεβίθια)

6. Γιαούρτι με ξηρούς καρπούς και φρούτα (όχι όμως όξινα φρούτα)

7. Ρίγανη στο μπριάμ. Θα προστατεύσει η ρίγανη όλα τις βιταμίνες των λαχανικών που θα χανόντουσαν κατά το ψήσιμο.

8. Ρεβίθια με φέτα, συνδυασμός πλούσιος σε αμινοξέα!

9. Σπανάκι με πορτοκάλι. Τι σου δίνει? Φουλ σίδηρο!

10. Σαρδέλες και γάλα! Πώς? Μετά ή πριν πιείτε ένα ποτήρι γάλα. Συνιστάτε για την  ενδυνάμωση των οστών!

 

Editor

Ο μπερδεμένος άνθρωπος γουστάρει να είναι έτσι , δεν έτυχε ,αλλιώς βαριέται. Ο ψεύτης γουστάρει τα ψέματα. Νομίζει πως παίζει στα «μυστικά της εδέμ» και χαίρεται. Είναι ωραία η ζωή του έτσι, αλλιώς θα ήταν ένας βαρετός άντρας και εκείνη μια βαρετή νοικοκυρά. Μη σε κάνει ποτέ να πιστέψεις, εκεί στο ποτό ένα βράδυ, πως είναι στεναχωρημένος.Ρόλο υποδύεται.

Comments are closed.